Leidiis and pleipois

Taisin taannoin blogissa elvistellä matkustavani Vorssaan. Ennen matkaa Vorssaan piti kulkea täältä Keski-Suomesta Vaasaan ottamaan vähän uutta matskua mainoksiin ja nettikauppaan.
Startti oli aamulla klo 7 aikaan ja lunta oli tuiskuttanut niin että tietä ei meinannut näkyä, auto oli täynnä vaatetta ja erilaista roinaa, mitä nyt nurkista löyty.
Vaasassa satoikin jo kodikkaasti räntää, mutta kun päästiin studioon niin eipä siinä paljon ulkoilmasta havaintoo ollut. (hyvä niin :))

Kuvausten alkusählinkien jälkeen alko kuvailu ja itse torkuin sohvalla ja ojentelin vaatteita malleille. Mallina oli Pixie Lily ja miesmallina debytoi Allan, valokuvista vastasi Heidi Järvi.

Minua lukuunottamatta kaikki tiimistä tiesivät mitä tekivät, joten oli mukava torkkua sohvalla. Päivä meni nopeasti, mutta kyllä se myös ihan oikeata työtä on, valokuvaajalle ja malleille nyt ainakin, tahti oli tiivis ja taukoja ei paljoa pidetty.
Nyt ollaan saatu kuvia pihalle ja laitan tähän uunituoreen otoksen, eli puhukoon kuva puolestaan. Palaamme kuvauksiin vielä paremmin, Rose voi kirjoitella niistä kun se ei nukkunut sohvalla koko aikaa :)



Heidi Järvi Photography




Kuvausten jälkeen Hesen majoneesisotkuburgerilla kylläinen fiilis ja ajelu Poriin. Porissa ajattelin aluksi et kerkeisin moikkaan kaveriani Koopeeta, mut oli takki niin tyhjä että olisin ollut jopa tavallista huonompaa seuraa, joten hotellin sänky sai pitää seuraa. Hotellin hyvä puoli on aamupala ,joka oli erittäin hyvä. Sit vaan räntäsateeseen painaan kohti määränpäätä ottaan kuvaa Vorssa Inkkiin Kata Von Puupposelta.


Olin suunnitellu jotain satelliittijuttua tohon mun käteen, mut Kata oli vetänyt ässän hihasta ja oli piirtänyt mulle avaruuslegoukon. Idea oli oikeesti ihan sairaan hyvä, liekko tatuointikoneenkuljettaja Puupponen sit aatellu et kun kaveri on tollanen palikka niin tehään sille Lego? 





Vorssa Ink sijaitsee Forssan puutaloalueella, ja olin vähän pettynyt kun olin ajatellut et Forssa on vitun ankee kylä, jossa ei oo yhtään makeeta rakennusta, vitutti olla väärässä. Miljöö oli siis todella hieno, keli oli onneks ihan perseestä niin ei ollut liian hienoo kuiteskaan.

Ekana tehtiin Roselle kuvaa ja itse venailin vuoroani. Vuoronvaihdossa käytiin syömässä ja löytyhän se Forssan DDR arkkitehtuuri sieltä, oli kiva palata takasin kun olin nähnyt räntäsateessa seisovat betonilaatikot Vorssan keskustassa, sinne on kiva tulla maksalaatikkotehtaalta illalla kattoon kauniita ja rohkeita.

Legoukosta tuli hieno ja vaikka oon vakava kaveri, koska oon aikuinen ja siksi oon vakava, mut leekot on hienoja, avaruusleekot on tosihienoja! Niin!


Aadolf


PS: Mäkin haluun laittaa mun tosi hienon uuden tatskan kuvan tänne, kertokoon kuva puolestaan. Mun Äippä on paras :) ja Kata on huippu!


Kommentit

Suositut tekstit