Ikä tai koko esteenä tunteelle upeus?

Heipä hei taas,

Olen kuullut niin monta kertaa mekkorekillä kommentin:   
"Enhän minä voi käyttää tuollaista mekkoa koska olen liian vanha." tai:
"Olisinpa minä hoikka että voisin itsekin käyttää tuollaisia mekkoja."

Meillä käy liikkeessä kaikenikäisiä ja kokoisia naisia ostamassa vaatteita. Näin kesäisin varsinkin mekkoja menee todella paljon ja olen itse päässyt todistamaan että oli minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen tahansa niin kun mekko on oikeaa kokoa ja mallia niin se näyttää upealta, jos vielä itse tuntee itsensä upeaksi mekon kanssa niin avot, super upeaa! 

Esimerkkinä siitä, että esimerkiksi ikä ei ole este sille etteikö voisi meiltä mekkoa ostaa on vakiasiakkaamme Riitta 65v, joka käy meillä joka kesä mekko-ostoksilla ja hänen mukanaan mekkomme ovat päässeet ihan esiintymislavoille saakka. 

Riitta ostoksilla liikkeellä. --- Mekko oli hyvä rekvisiitta esittäessä Armia & Dannya. :)

Plussakokoiset naiset voivat olla ihan yhtä upeita kuin hoikatkin naiset, tänä vuonna esimerkiksi Hell Bunnyn mallistossa oli erikseen Plus Size mallisto muodokkaille naisille ja minusta nämä mekot näyttävät todella upeilta näiden naisten päällä, vai mitä olette mieltä?


Yhteenvetona siis se, mitä halusin tuoda mielipiteelläni julki ja tiedoksi kaikille naisille: ikään, kokoon tai ulkonäköön katsomatta te kaikki olette upeita! Tervetuloa mekko-ostoksille! <3

Ei mulla muuta tälläkertaa, ihania kesäpäiviä kaikille ja laitetaan helmat hulmuamaan! ;)

~Maaru~

Kommentit

Suositut tekstit